Veelgestelde Vragen
Hieronder vind je de meest gestelde vragen (en antwoorden). Staat jouw vraag er niet tussen, wees gerust om contact met ons op te nemen.
Bestelling en levering
Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Antwoord: Onze levertijden bedragen 7 tot 14 werkdagen. Bij enorme drukte kan dit uitwijken tot 28 werkdagen. Wanneer je hebt gekozen voor een snelle levering wordt jouw bestelling binnen 6 tot 10 werkdagen bij jouw thuisbezorgd.
Wij verzenden al onze pakketten rechtstreeks van de leverancier naar jou, wat helpt om de CO2-uitstoot te verminderen en transport- en opslagkosten te verlagen. Door bij ons te bestellen, kies je voor een milieubewuste manier van consumeren zonder in te leveren voor service of kwaliteit.
Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
Antwoord: In 97% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling hier checken.
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Antwoord: Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Onze excuses voor het ongemak.
Vraag: Wat zijn de verzendkosten?
Antwoord: De verzendkosten voor een normale verzending nemen wij 100% voor eigen rekening.
Wanneer je kiest voor een snelle levering staat hier een kleine bijdrage tegenover van €2,95. Hierbij wordt jouw bestelling met een versnelde procedure gesorteerd en verzonden. Je pakket is ook verzekerd wanneer deze verloren gaat tijdens dit versnelde proces. Wij sturen dan kosteloos een nieuw pakket naar je op.
Ruilen en retourneren
Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Antwoord: Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen.
Vraag: Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.
Disclaimer: Wij nemen niet de verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de artikelen.
Wij verzoeken u zich juist in te lezen voor u de bestelling plaatst en over onze retourvoorwaarden en richtlijnen. En bij retourzending de stappen te volgen in gevraagde volgorde op onze ''Ruilen & Retourneren'' pagina.
Klik hier om een retourformulier te downloaden
Track en Trace
Vraag: Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Antwoord: Op deze pagina kun je je bestelnummer en e-mail invullen om de status van jouw pakket te vinden. Scroll op de pagina helemaal naar beneden om jouw Track & Trace code te zien.
Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Dit is pas zichtbaar 2 - 4 dagen na het plaatsen van je bestelling.
Ik ontvang geen e-mails?
Vraag: Hoe kan het dat ik geen e-mails ontvang?
Antwoord: Het is mogelijk dat er iets is fout gegaan bij onze klantenservice afdeling. Toch vragen wij u om allereerst uw spam-box te controleren. Mocht er geen mail in uw spam-box zitten is er nog een kans dat u misschien per ongeluk een typ fout heeft gemaakt tijdens het invullen van uw e-mail, waardoor het mailadres niet wordt herkend. Is dat beide niet het geval en kunt u er niet uitkomen? Neem dan gerust contact met ons op, zodat wij alle gewenste e-mails alsnog naar u kunnen versturen.
Klantenservice:
Reactietijden:
Maandag - Vrijdag: 08:00 - 20:00
Zaterdag: 08:00 - 17:30
Zon- en Feestdagen: Gesloten
E-mail: info@dubie.nl
Telefoon: 085-060 28 64