Verzend- en Leveringsinformatie

Voorwaarden voor bestelling(en) en levering(en)

 Efficiënt en duurzaam leveren:

Wij verzenden al onze pakketten rechtstreeks van de leverancier naar jou, wat helpt om de CO2-uitstoot te verminderen en transport- en opslagkosten te verlagen.

De levertijd bedraagt gemiddeld 7 tot 14 werkdagen. Door bij ons te bestellen, kies je voor een milieubewuste manier van consumeren zonder in te leveren voor service of kwaliteit. Maak vandaag nog jouw beslissing voor een verantwoorde levering!

Verwerkingstijd:

Bestellingen worden binnen 12 uur ná het plaatsen verwerkt en naar onze leverancier verzonden. Bestellingen worden verwerkt van maandag tot zaterdag in ons distributiecentrum, en binnen 2-4 werkdagen verzonden vanuit ons magazijn.

Dag van bestelling

 Eerst volgende mogelijk verwerking dag

Maandag

Dinsdag 

Dinsdag

Woensdag

Woensdag

Donderdag

Donderdag

Vrijdag

Vrijdag

Zaterdag

Zaterdag

Maandag

Zondag

Maandag

Levertijden en vertragingen:

Onze levertijden bedragen 7 tot 14 werkdagen. Bij enorme drukte kan dit uitwijken tot 28 werkdagen. 97% van alle bestellingen leveren wij binnen de beloofde levertijd. Helaas kan het voorkomen dat jouw bestelling vertraging oploopt. De meest voorkomende vertragingen zijn bij feestdagen, douane controle en oorlogen.

Leveringsdiensten:

Samen met de meest vertrouwelijke partijen waaronder PostNL, DHL en bpost staan wij voor een correcte- en verantwoordelijke levering. 

Wanneer jouw pakket volgens de leveringsdienst is 'bezorgd" maar u deze niet heeft ontvangen, raden wij aan om een rondje langs de buren te controleren of het pakket zich daar bevindt. Bezorgers hebben vaak een korte tijd om pakketten af te leveren en kiezen soms voor de meest efficiënte oplossing. Bent u niet thuis, maar is je pakket wel 'bezorgd', neem dan contact op met de leveringsdienst om te vragen wanneer de nieuwe bezorgpoging zal plaatsvinden. Vaak vind je dit ook terug in de app of e-mail.

(Gratis) verzending:

De verzendkosten voor een normale verzending nemen wij 100% voor eigen rekening.

Wanneer je kiest voor een snelle levering staat hier een kleine bijdrage tegenover van €2,95. Hierbij wordt jouw bestelling met een versnelde procedure gesorteerd en verzonden. Je pakket is ook verzekerd wanneer deze verloren gaat tijdens dit versnelde proces. Wij sturen dan kosteloos een nieuw pakket naar je op.

Bij deze procedure wordt jouw bestelling binnen 6 tot 10 werkdagen bij jouw thuisbezorgd.

( Door de verhuizing van onze opslag is de levertijd tijdelijk verlengd van 2-5 naar 6-10 werkdagen. Dit is ter voorbereiding op de opening van onze fysieke winkel in 2025. )

Controleer jouw bestelgegevens goed:

Zorg ervoor dat je jouw bestelgegevens goed controleert en juist hebt ingevuld voor het plaatsen van de bestelling. Onjuiste of ontbrekende gegevens kunnen leiden tot vertragingen of een verkeerde levering. Het is de verantwoordelijkheid van de koper om de juiste gegevens te verstrekken. Houd er rekening mee dat de kosten van een verloren pakket door middel van onjuiste bestelgegevens voor de koper zelf zijn en wij geen terugbetaling kunnen aanbieden.

Kwijtgeraakte levering: 

Wat jammer dat er problemen waren met de bezorging van je pakket. Volg onderstaande stappen om jouw pakket zo snel mogelijk te ontvangen:

  1. Staat er dat je pakket vandaag is 'bezorgd'? Soms wordt het pakket de dag erna afgeleverd. Geef het nog een extra dag vóór contact.

  2. Neem na 1 dag contact op met de bezorgdienst om te informeren of zij u meer kunnen vertellen over de levering.

  3. Mocht dit u niets opleveren. Neem dan gelieve binnen 1 week contact op via info@dubie.nl. Wij zullen een onderzoek moeten starten, om dit tot een positief resultaat te laten lijden. (Een onderzoek kan in zijn geheel 3 maanden of langer duren)

  4. Een onderzoek leidt niet gegarandeerd tot positief resultaat, ondanks streven wij altijd naar een passende oplossing.

  5. Houd er rekening mee dat wij voor een verloren pakket door middel van onjuiste bestelgegevens geen terugbetaling kunnen aanbieden.

  6. Begrip, medewerking en geduld zijn belangrijk in dit proces, aangezien levering buiten onze controle valt.

Weigeren aan de deur, niet ophalen bij een afhaalpunt of retoursturen met de bezorger, kan dit?

Nee, retouren via; retoursturen met de bezorger, niet afhalen bij een afhaalpunt of weigeren aan de deur, zullen niet als geldig retour worden gezien. Voor een succesvolle terugbetaling zullen retouren via onze procedure moeten verlopen. Als dit niet het geval is, kunnen wij helaas geen terugbetaling verweken, noch aan de klant, noch aan Klarna.

Volg je bestelling

Je kunt jouw bestelling volgen via onze Track en Trace pagina. De Track en Trace is vanaf 2 - 4 dagen na jouw bestelling altijd en overal online te volgen zodat je precies weet wanneer jij jouw producten thuis kunt verwachten.

Klik hier om je bestelling te volgen.

Vragen over je bestelling?

Heb je vragen over je bestelling? Wij raden aan om eerst te kijken op de veelgestelde vragen pagina. Staat jouw vraag hier niet tussen?

Klik dan hier om direct contact met ons op te nemen.

 

Klantenservice: 

Reactietijden:

Maandag - Vrijdag: 08:00 - 20:00

Zaterdag: 08:00 - 17:30

Zon- en Feestdagen: Gesloten

E-mail: info@dubie.nl

Telefoon: 085-060 28 64