Contact

Heb je een vraag of opmerking? Wij staan voor je klaar!
Ons ondersteuningsteam reageert binnen 12 uur om al je vragen snel en vriendelijke af te handelen.


Klantenservice bereikbaarheid: 
E-mail 24/7 bereikbaar
E-mail: info@dubie.nl
Telefoon: +31 85 060 28 64

Reactietijden:
Maandag - Vrijdag: 08:00 - 20:00
Zaterdag - Zondag: 08:00 - 17:30


2 tips voor het snel afhandelen van mailcontact:

  1. Reageer altijd op het laatste mailcontact dat wij hebben gehad. Zo houden wij al het mailcontact overzichtelijk met elkaar.
  2. Het versturen van meerdere e-mails versnelt het proces niet. Wij handelen elke e-mail op volgorde af vanaf binnenkomst.

Vind hier alle antwoorden op al je vragen:

Bestelling & Levering:

  • Voor de meest actuele informatie over levertijden en eventuele vertragingen bekijk onze bestelling en levering pagina.

Je kunt de status van je bestelling gemakkelijk volgen via deze link.


Staat je bestelling op geleverd, maar heb je niets ontvangen?

  • Controleer je omgeving, soms komt het voor dat de bezorger het op een veilige plek rond het huis achterlaat of bij een van de buren aflevert.
  • Wacht nog eventjes af. Soms kan het voorkomen dat de bezorger het pakket per ongeluk op geleverd zet. Terwijl het in werkelijkheid pas 2 á 3 dagen later komt. 
  • Neem contact op met de bezorgdienst. Zij kunnen je vaak specifieke informatie verstrekken.
  • Heb je met bovenstaande stappen nog steeds geen resultaat. Neem dan persoonlijk contact op met een van onze medewerkers.

Ruilen, Retourneren & Annuleren:
  • Alles over ons retourbeleid vind je op onze retourbeleid pagina.
  • Alle informatie o m je bestelling te annuleren vind je op deze pagina.

Is je bestelling defect of beschadigd?

  • Is bij de levering van je bestelling het artikel defect of beschadigd, neem dan alsjeblieft direct contact op met een van onze medewerkers via info@dubie.nl. Stuur hierbij foto's/video's mee, zodat wij je een nieuw product kunnen opsturen.

 

Contactformulier